Kittelfjäll...Ransaren...Skitfiske

Jä mään, ber om ursäkt för den bloggtorka som varit,, Så alla trogna läsare (Jenny Fu) ha lite överseende tack!
Hur som helst så tror jag att vi tog det här med skitfiske till en helt ny nivå!!, Någon horribel mycket elak varelse måste ha träffat mig Johan med en riktigt ond förbannelse som sedan spridit sig till resten av teamet. För någon fiskelycka var det inte, vår slogan "Nu Nappar Det" fick tillökning av ordet inte, "Nu Nappar Det Inte" under resans gång! Måste ända rätta mig själv genom att säga att Anton, Emil och Tore faktiskt drog lite fisk och en del hyfsade (men de var få).. men eftersom jag vart utan så drar jag alla över en kant!! 


Dock så ska vi inte hänga läpp, vi fick ju se Anton åka på disken båda kvällarna efter att ha förlorat på Chicago twice!!,

En chockartad video ligger ju redan uppe så jag lägger upp lite pics..

I brist på riiiiktigt fisk!


En fisk med stark kulör


Varför? Ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0